Aan/afmelden leden AGAVS

In het kader van de contributie die in oktober een start gaat krijgen willen we even de richtlijnen en regels op een rijtje zetten.

  • Voordat je lid wordt door de TC gekeken bij welk team je het beste past, en krijg je de mogelijkheid om gratis 3x mee te trainen.
  • Als je op 1 juli staat ingeschreven ben je lid voor het komende seizoen.
  • In November staan de nieuwe contributies op de site.
  • Inschrijven kan alleen geschieden via agavs.volleybal@gmail.com met behulp van het formulier dat hieronder staat.
  • Aan of afmelden/in of uitschrijven kan dus niet via de technische commissies of je trainer.
  • Bij inschrijving stuur je het inschrijfformulier op naar de ledenadministratie. Het opsturen kan via de mail. Het betreft een gescande versie van het ingevulde document inclusief handtekening.
  • Opzeggen kan alleen via mail naar agavs.volleybal@gmail.com
  • Bij uitschrijving geef je bij de ledenadministratie aan per wanneer je je wilt afmelden en geef je een reden op.
  • Ben je ingeschreven en heb je gekozen voor automatische incasso dan betaal je de jaarlijkse contributie in 2 delen. 50% eind november en 50% eind februari. De incasso zal in de eerste week van november gaan plaatsvinden.
  • Heb je gekozen voor een acceptgiro dan vragen we je in de contributiebrief om het volledige bedrag voor 1 december over te maken naar NL65 INGB 0000 6662 10 t.a.v. AGAVS

Wijzigt jouw situatie gedurende het seizoen dan bekijken we op dat moment welke gevolgen dit heeft voor jou en/of de vereniging. Kun je om wat voor reden dan ook het seizoen niet volledig afronden en gebeurt dit tijdens de eerste helft van het seizoen neem dan contact op met de ledenadministratie om je lidmaatschap tijdelijk om te zetten. Zo betaal je het tweede deel een eventueel aangepaste contributie. We hebben door de jaren heen enkele constructies bedacht die het voor jou en de vereniging gemakkelijker en prettiger maakt in specifieke (eventueel vervelende) situaties.

Aanmeldingsformulier

 

Scroll naar boven